Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#employee advocacy

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan lehetnek a dolgozók egy márka hírvivői?

Vannak olyan iparágak, szituációk és cégtípusok, ahol a sokak által kedvelt online megmondóemberek helyett hatékonyabb a szűkebb területre specializálódott, úgynevezett microinfluencerekre bízni az üzenetek terítését.

Hadházy Ákos: A Tisza eddigi sikere az én sikerem is

Hadházy Ákos: A Tisza eddigi sikere az én sikerem is

Furcsa gondolatok: ön is érezte már úgy, hogy ugrani kellene a mélybe, amikor nagyon nem lett volna jó ötlet?

Furcsa gondolatok: ön is érezte már úgy, hogy ugrani kellene a mélybe, amikor nagyon nem lett volna jó ötlet?

Kritikussá vált a gyermekek sürgősségi ellátása: tűzoltás zajlik, de ez is kevés

Kritikussá vált a gyermekek sürgősségi ellátása: tűzoltás zajlik, de ez is kevés

Farkas Zoltán: Kutyaharapást szőrével

Farkas Zoltán: Kutyaharapást szőrével

A Hunyadi showrunnere a meztelen jelenetekről: Mindenki profi és bevállalós volt

A Hunyadi showrunnere a meztelen jelenetekről: Mindenki profi és bevállalós volt

Már ezt is méri a KSH: többet bringáztunk a tavak mentén tavaly nyáron, mint előtte

Már ezt is méri a KSH: többet bringáztunk a tavak mentén tavaly nyáron, mint előtte

Mégsem fideszezett Majka az Aréna-koncertjén

Mégsem fideszezett Majka az Aréna-koncertjén

Megbánták a brit fiatalok, hogy túl sok időt töltöttek az okostelefonjukkal és a közösségi médiában

Megbánták a brit fiatalok, hogy túl sok időt töltöttek az okostelefonjukkal és a közösségi médiában

Tusk Orbánról: „Az európai érdekek árulója vagy hasznos idióta”

Tusk Orbánról: „Az európai érdekek árulója vagy hasznos idióta”

A címlapról ajánljuk